portfolioverhuurbeheervacatures
over onscontact

Administratief medewerker

16-24 uur
Flexibel
Georganiseerd
Professioneel

Beschik je over het onweerstaanbare vermogen om problemen op te lossen en taken effectief te organiseren, terwijl je altijd met een glimlach op je gezicht werkt? Dan hebben we dé perfecte functie voor jou als administratief medewerker!

Wat bieden wij jou
- Werken in een dynamisch & gezellig team
- Werken in loondienst of ZZP
- Aantrekkelijk salaris
- Vrijheid in werkagenda

Wie ben jij
- Allround administratief medewerker
- Vloeiend in Nederlands & Engels
- Woonachtig in of rondom Amsterdam
- Vriendelijk & verantwoordelijk
- Analytisch & oplossingsgericht

Wat ga je doen
Als allround administratief medewerker richt je je op diverse administratieve taken binnen ons bedrijf in Amsterdam. Denk hierbij o.a aan het bijhouden van taken in CRM, documenten verwerken, contact met huurders en externe partijen. De taken zijn gevarieerd; als echte multitasker ben je proactief en weet je efficiënt tussen verschillende taken te schakelen.

Sollicitatie & Contact
Voel jij je aangesproken door deze vacature? Vul dan onderstaand formulier in om te solliciteren en we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Daarna plannen we een intakegesprek om samen te onderzoeken of er een goede match mogelijk is.

Ben jij wie we zoeken?

Bedankt voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Oeps! Daar ging wat mis.

Amstel 106A
1017 AD, Amsterdam
+31 6 558 70 776
info@myhomeamsterdam.nl

STUDIO ROEF