Beschik je over het onweerstaanbare vermogen om problemen op te lossen en taken effectief te organiseren, terwijl je altijd met een glimlach op je gezicht werkt? Dan hebben we dé perfecte functie voor jou als administratief medewerker!
Wat bieden wij jou
- Werken in een dynamisch & gezellig team
- Werken in loondienst of ZZP
- Aantrekkelijk salaris
- Vrijheid in werkagenda
Wie ben jij
- Allround administratief medewerker
- Vloeiend in Nederlands & Engels
- Woonachtig in of rondom Amsterdam
- Vriendelijk & verantwoordelijk
- Analytisch & oplossingsgericht
Wat ga je doen
Als allround administratief medewerker richt je je op diverse administratieve taken binnen ons bedrijf in Amsterdam. Denk hierbij o.a aan het bijhouden van taken in CRM, documenten verwerken, contact met huurders en externe partijen. De taken zijn gevarieerd; als echte multitasker ben je proactief en weet je efficiënt tussen verschillende taken te schakelen.
Sollicitatie & Contact
Voel jij je aangesproken door deze vacature? Vul dan onderstaand formulier in om te solliciteren en we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Daarna plannen we een intakegesprek om samen te onderzoeken of er een goede match mogelijk is.
Amstel 106A
1017 AD, Amsterdam
+31 6 558 70 776
info@myhomeamsterdam.nl